Geplaatst: 06-10-2007 15:02
[90009]De motor springt na het gloeien goed aan.
Na enkele secondes gaat de motor slecht lopen, hij gaat stampen en enorm wit roken.
Dit doet de auto als het kouder word, zomers is het proleem niet aanwezig, het is al meerdere winters zo, maar moet eens opgelost worden.
Ook als het vriest springt de motor snel en goed aan, na ekele seconden gaat hij raar lopen(zoals eerder beschreven)
De gloeikaarsen zijn vervangen.(alle 4 natuurlijk)
Alle 4 verstuivers zijn gereviceerd.
De gloeicomputer die naast de rembekrachtiger aan het schudbord is gemonteerd is ook al vervangen.
De brandstofinspuitpomp is op tijd gezet.
Wie kan dit raadsel oplossen.