Geplaatst: 01-12-2005 15:49
Betreffende auto komt binnen met startproblemen, wil niet aanslaan. Bij compressie-meten blijkt slechts de vierde cilinder nog iets compressie te hebben, de andere vijf niet. Bij diverse collega's informatie gevraagd, lijkt op het op druk blijven staan van de hydrauliesche klepstoters of koolaanslag op de kleppen. Voordat we overgaan tot het demonteren van de kop vraag ik me af of er nog een andere mogelijkheid is.