Geplaatst: 01-12-2005 20:19
[43657] Deze auto gaat bij ca. 2250 toeren steeds harder rijden en zakt dan weer af bij gelijke gaspedaalstand. zou dit in de automaat zitten of heeft iemand een andere suggestie. Moet de automaat trouwens om de zoveel km ververst worden en filter vervangen?