Centrale vergrendeling

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-01-2005 17:03

[23868] Wij hebben hier een astra stat. met het volgende probleem. Als de wagen van contact zet(uitzet, niet alleen af laten slaan) dan springt de auto op centraal. Dus blijkbaaar als de +15 wegvalt gaat hij op centrale vergrendeling staan. Kan het soms het el. gedeelte van het contactslot zijn? Iemand dit wel een meegemaakt?

Graag reaktie b.v.b bedankt. Martin