316lpg loopt soms onregelmatig en hoog stationair

3 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-12-2005 19:39

[44016] mijn 316 lpg (blok met ketting) loop soms ineens hoog stationair en ook als je bijv op de snelweg rijd blijft hij in toeren hangen als je het gas loslaat.

ik heb de stationairklep onder het inlaatspruitstuk nagekeken en deze werkt gewoon.

heeft iemand ideeen ?