Geplaatst: 06-12-2005 19:39
[44016] mijn 316 lpg (blok met ketting) loop soms ineens hoog stationair en ook als je bijv op de snelweg rijd blijft hij in toeren hangen als je het gas loslaat.
ik heb de stationairklep onder het inlaatspruitstuk nagekeken en deze werkt gewoon.
heeft iemand ideeen ?