Geplaatst: 06-12-2005 13:23
[43990] Hallo mensen,
Ik ben er volgens mij al uit.Ik heb laatst mijn kleppen nogmaals gecontroleerd met KOUDE motor. En mijn klepspeling is te groot.Ik had hem van tevoren niet bij een echt koude motor gecontroleerd. Dus,....eerst afstellen en dan maar verder kijken wat er gebeurd!