Geplaatst: 05-12-2005 23:19
[43970] hallo,ik heb een probleem met een 325i zonder vanos van '92
de wagen stotterde en plofte.heb de bezinepomp vervangen en
hij reed perfekt toch drie weken heb er nogmaals een andere in gezet en het was terug in orde heb ook tergelijkertijd de benzine filter vervangen en de bezine bak en lijdingen heb ik zuiver gemaakt.nu rijdt hij al een goeie maand goed tot vandaag
weet eerlijk gezecht niet meer wa doen.heeft iemand dit probleem al eens voorgehad of weet iemand raad?alvast bedankt.