Geplaatst: 08-09-2006 21:10
[63591] Het gaat hier om een Golf III Variant 2.0 ltr. automaat.
De auto start wel, maar slaat niet aan. Geen vonk. Startblokkering lijkt wel in orde, anders zou de auto na 2 seconden lopen weer uitgaan.
Bij het uitlezen met de Bosch KTS 550 is er geen communicatie met de ECU mogelijk.
Wie heeft dit probleem eerder meegemaakt of wie zou een oplossing of een aantal suggesties weten?