Krukaskeerring 200E

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2 liter
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-09-2006 23:33

[63855] beste heren, na een paar uurtjes zoeken, toch het verlossende antwoord, de krukaskeerring is lek. De voorste dus.

Mijn vragen, ik heb net even gezocht, maar kan dus geen 200 vinden met dit probleem.

1- Kan de Poulie eraf zonder poulietrekker.

2- Moet ik rekening houden met de spie ( Bovenaan zetten ?? )

3- Kan dit geval er vanbuitenaf ingezet worden

4- Moet ik een eventuele loopring meevervangen ??

5- Aanhaalmoment Pouliebout.

Alvast bedankt,

Marcel