Geplaatst: 15-09-2006 7:56
[63995] Het lampje van de airbags blijft branden. Ik heb hem bij opel uit laten lezen en daar komt uit dat de weerstand van de stuur en dashboardairbag te laag zou zijn.
Om deze airbags te testen kon een weerstand van 2,5 ohm worden geplaatst per airbag. Dit heb ik gedaan en weer uitgelezen maar het probleem is nog steeds het zelfde.
Wie kent hiervoor de oplossing?