Airbags probleem

7 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-09-2006 7:56

[63995] Het lampje van de airbags blijft branden. Ik heb hem bij opel uit laten lezen en daar komt uit dat de weerstand van de stuur en dashboardairbag te laag zou zijn.

Om deze airbags te testen kon een weerstand van 2,5 ohm worden geplaatst per airbag. Dit heb ik gedaan en weer uitgelezen maar het probleem is nog steeds het zelfde.

Wie kent hiervoor de oplossing?