Geplaatst: 10-10-2007 12:49
[90279]Airbag los gehad op stuur en een stukje zonder airbag gereden(uitgelijnd). Na terugplaatsen blijft lampje van de airbag aan. Kan dat zelf uitgezet worden en hoe? of moet ik naar dealer om het uit te laten zetten.? m vr gr Wim