Geplaatst: 11-10-2007 20:17
[90404]hallo
we hebben een probleem met een ford focus
als je de auto koud pakt start en rijd de straat uit staat de themperatuur meter al in het midden , blijf je in de stad rijden is er niks aan de hand
op de snel weg ook niks aan de hand bij 120km ga je 130 rijden loopt de meter in het rood . ga je weer 120 rijden is de meter weer in het midden..
tellers , sensor . computer is allemaal al een keer uitgewisselt . uitlezen geen fouten en tijden rijden ook niet , tijdens rijden is de temp volgens computer normaal.
wie heeft een tip ?
gr daan