Geplaatst: 13-10-2007 9:50
[90489]Mijn temperatuur meter blijft een te hoge waarde aangeven. 95 C. Thermostaat is vervangen, themp. sensor is vervangen, koppakking is heel.
En bij effe stil staan schiet de meter omhoog en slaat de ven aan. Wie heeft er een suggestie?