Geplaatst: 19-07-2004 22:54
[15796] Als bij deze auto,bij lopende motor, aan het stuur gedraaid wordt (vooral naar rechts) gaat de gehele stuurinrichting inclusief de wielen trillen. Het klinkt alsof het hele stuurhuis eronderuit komt, maar alles zit goed vast. Als de auto uit de vering hangt komt de trilling niet voor. Ik heb de veerpootlagers, rubbers en overige scharnierpunten gecontroleerd. Heeft iemand hier ervaring mee?? gr. Wouter