Geplaatst: 05-02-2004 18:47
[9300] wij hebben een crx in onderhoud die het volgende probleem heeft:
deze houd in boven de 5000 RPM.Af en toe brand het check-engine lampje,maar gaat dan niet slecht lopen trekt ook wel goed.misschien is er iets mis met de ontsteking??Ik heb gehoord dat er een lager in de verdeler zit.Misschien heeft deze iets speling. Iemand enig idee wat dit kan zijn!
Groetjes raymond