Geplaatst: 15-10-2007 13:22
[90626]Hallo,
Ik heb sinds kort een kever in onderhoud uit 1975 een cabrio.
Het probleem hiermee is dat de motor er mee stopt tijdens een lange rit, laten we zeggen een rit van een uur
Wanneer je dan 10 min wacht slaat hij weer aan en kun je weer verder rijden
choke van de carb is al afgesteld
bobine is vervangen
contactpunten zijn vervangen
benzine pomp is al vervangen
bedrading van de ontsteking is vervangen
Nu is mijn vraag, weet iemand of hier meer problemen mee zijn?
komt het wel eens voor de de tank vacuum zuigt bijvoorbeeld?
Ik zelf heb het probleem nooit gehad, maar de eigenaar nu al meerdere keren
groet Peter