5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-07-2004 13:31
[15839] bij het starten van de motor komt er witte rook uit de uitlaat ook als hij warm heeft en de eerste seconden draait hij wel niet heel goed zou dit het begin zijn van een koppakking ?