Geplaatst: 17-10-2007 9:40
[90792]Motor geeft na enkele kilomters rijden een schokje (als of onsteking hapert) en dan gaat milieu lampje branden.
Daarna rijdt hij verders zonder problemen, en blijft het lampje meestal ook branden.
Uitgelezen: Code P0100 = Circuit maf sensor input te hoog
Code P0110 = Inlaatluchttempratuur sensor spanning te hoog
wat al gedaan, Luchtmassa meter vervangen en extra massa draad gelegt tussen Massa LM en ECU