3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-07-2004 17:54
[15927] wij hebben een multipla staan en de airco word niet koud de compressor draaid wel en hij heeft een hoge druk van 17 bar en een lage druk van 1.5 bar.Maar toch word hij binnen in niet koud wie heeft tips.