Geplaatst: 26-07-2004 15:39
[16035] Auto start wel, maar slaat soms niet aan. Tijdje later proberen en slaat wel aan. OT-gever is ongeveer 1 jaar geleden al vervangen. Als ie niet aanslaat, is er geen vonk. Ook massa's bij ECU al gecontroleerd en vervangen. Iemand nog 'n idee?