Geplaatst: 06-12-2005 20:32
[44025] hey hallo
wie zou mij kunnen vertellen waar van een t4 automaat, de sterkker van de achteruitrij lichten op de bak zit.
en de of er een sensor op de bak zit, dat als hij in de parking staat dat je dan pas kan starten(en niet in elke versnelling.)
zit er ook een sensor op de bak die zegt in welke versnelling hij staat want dat geeft hij ook niet aan op het display.
bij voorbaat dank