Geplaatst: 18-10-2007 18:38
[90894]Ik heb een mercedes 320 clk van bwj 1998 type 208, er gaat regelmatig een lampje branden op het daschboard, met de mededeling lamp defect.
Maar alles werkt naar behoren geen lampje defect.
Ook de computer uitgelezen geen storingen.
Gaat ook weer vanzelf weg en laat geen melding achter.
Kan iemand mij hier meer over vertellen.
Mvg Jan