TestSubject

4 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-12-2005 20:36

[44250] Heb een A6 tdi 132Kw automaat net 200000km gelopen,loopt en trekt goed maar volgens de tester zijn de verstuivers defect,nu is mijn vraag, kan ik de klant met deze storing doorlaten rijden tot 240000 en dan bij het vervangen van de distr. riem de verstuivers testen en pomptiming controleren of loop ik kans op motorschade