Geplaatst: 30-07-2004 21:48
[16222] hallo kent iemand dit probleem?
als ik rem van bijv. 70 met koppeling ingetrapt gaat het toerental omhoog,omlaag,omhoog,omlaag enz
hoe harder ik rem hoe erger soms slaat hij zelfs uit
en ook als ik optrek(doet hij soms)begind hij ineens te stotteren doet hij niks en ineens gaat hij weer als een speer
alsof hij geen benzine krijgt
of een vacuum probleem
hij heeft een beurd gehad +benz filter die erg verstopt zat
maar dat hielp hem niks
geeft overgens ook geen storing aan lambda is ook vervangen
weegens zeer hoog c.o. loopt allen nog hetzelfde(c.o. goed)