slaat bijna af bij remmen

22 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-07-2004 21:48

[16222] hallo kent iemand dit probleem?

als ik rem van bijv. 70 met koppeling ingetrapt gaat het toerental omhoog,omlaag,omhoog,omlaag enz

hoe harder ik rem hoe erger soms slaat hij zelfs uit

en ook als ik optrek(doet hij soms)begind hij ineens te stotteren doet hij niks en ineens gaat hij weer als een speer

alsof hij geen benzine krijgt

of een vacuum probleem

hij heeft een beurd gehad +benz filter die erg verstopt zat

maar dat hielp hem niks

geeft overgens ook geen storing aan lambda is ook vervangen

weegens zeer hoog c.o. loopt allen nog hetzelfde(c.o. goed)