Geplaatst: 03-08-2004 0:15
Ik ben al een tijdje bezig met een 306 1.4 KFX Sagem SL96.
Eerst ivm afslaan/uitvallen/slecht lopen complete bobinebrug en computer vernieuwd. Liep toen perfect. Nu loopt auto af en toe op 3 cil en heeft als storing in MM controle functie injector 1/4 en 2/3. Kortsluiting naar B+ of onderbreking....
Heeft iemand ervaring met deze storing of wat het probleem kan zijn. Het lijkt me geen injector want gezien de foutcodes wordt 1+4 en 2+3 in groepen aangestuurd. Geeft in beide groepen problemen aan ??????
Alvast bedankt.....