Geplaatst: 12-04-2007 10:50
[78346] Betreft Ford USA Windstar: Het rempedaal zakt bij indrukken langzaam weg tot
op bodemplaat. We hebben de hoofdremcilinder al vernieuwd en het systeem opnieuw ontlucht. Omdat het nog hetzelfde was zijn we bij de plaatselijke Ford dealer geweest. Deze heeft het systeem ook weer ontlucht met testkast er aan en
het probleem blijft. We twijfelen erg aan de nieuwe hoofdremcilinder of zou het ook
aan het ABS systeem kunnen liggen ??. Lekke klepjes o.id. in het ABS blok ?????
b.v.d.