Rempedaal blijft zakken. Ford Windstar 1998.

6 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-04-2007 10:50

[78346] Betreft Ford USA Windstar: Het rempedaal zakt bij indrukken langzaam weg tot

op bodemplaat. We hebben de hoofdremcilinder al vernieuwd en het systeem opnieuw ontlucht. Omdat het nog hetzelfde was zijn we bij de plaatselijke Ford dealer geweest. Deze heeft het systeem ook weer ontlucht met testkast er aan en

het probleem blijft. We twijfelen erg aan de nieuwe hoofdremcilinder of zou het ook

aan het ABS systeem kunnen liggen ??. Lekke klepjes o.id. in het ABS blok ?????

b.v.d.