moeilijk schakelen van 1 naar 2e versnelling in koude toe stand

4 reacties

Merk
Toyota
Model
Avensis
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-04-2007 20:48

[78487] ik heb een probleem met mijn toyota dat die smorgen als de auto koud is slecht schakelt je moet echt beuken aan die pook om de schakelen van 1 naar 2de versnelling bijna stil staan om te schakelen ,,bij de toyota garage hebben ze er ook al andere olie op ge gooid dat dunner is en nu kwamen ze met het verhaal dat de bak gereviseerd moet worden wel vreemd ... een en grapje van 1350 euro zijden ze bij de garage en de auto heeft nog maar 147000km gelopen wie kan mij meer info geven of wel een oplossing

klopt dat bij dat type van 2000-2003 slecht bakken zitten,dat die vervangen moet worden ???????????

mvg gerko