Geplaatst: 10-12-2005 13:28
[44285] we hebben van deze auto de thermostaat vervangen , klant is onderweg gestrand en gebracht door de wegen wacht. Na vervangen van de thermostaat is er de volgende klacht.
Als de auto staat de draaien in de werkplaats is er niets aan de hand alles word warm en werkt.
als je gaat rijden en je blijft boven de 80km dan is ook alles goed.
Maar als langzamer rijdt ongv 50/60 km dan zakt de temp tot de auto echt koud is ook de kachel word koud.
Ga je dan weer harder rijden is alles weer goed , We hebben inmiddels de thermostaat weer vervangen en gekeken of alle waterslangen op de juiste plek zijn aangesloten, dit lijkt ons allemaal wel in orde..