stotteren en inhouden 5 cil tdi van 1999

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-12-2005 20:58

[44321] ik heb hier een transporter 5 cilinder tdi staan die start goed maar als hij wat warmer wordt en ik ga rijden met een kontstante snelheid met de toerenteller tussen de 1000 en de 2000 toeren dan houd hij erg in (stottert)ook gaat het voorgloeilampje knipperen.

als ik de motor dan opnieuw start en stationair laat draaien blijft hij perfect lopen todat ik hem een keer 1200 toeren laat draaien waarbij hij weer gaat stotteren.

laat ik nu het gas los dan loopt hij ook niet meer fijn stationair hij slaat soms gewoon af, lijkt alsof er af en toe een paar verstuivers uitvallen.als ik dan de motor opnieuw start en geen gas geef loopt hij weer perfect.

als ik flink gas geef loopt hij wel goed.

en het vermogen is ook goed.

iemand enig idee????