Geplaatst: 12-08-2004 22:37
[16713] Als je de auto afzet hoor je bij het thermostaat huis lucht borrelen er staat ook flink wat druk op het systeem.Kan het verkeerde koelvloeistof zijn of komt het voor dat de koppaking al stuk is de auto heeft 20000km gelopen.Komt dit iemand bekent voor? Groeten Roger