Verliest koelwater zonder verklaring

9 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-08-2004 20:08

[16438] Klant brengt zijn auto met de klacht dat hij veel koelwater moet bijvullen.Elke 200 km wel een halve liter.Auto rookt niet, lekt niet- ook niet onder druk- en loopt prima.Ook de koude start is goed.We hebben de waterpomp gecontroleerd omdat we daar ooit bij een andere Kangoo Diesel wel eens een probleem mee hebben gehad, maar die was in orde.We hebben uit voorzorg de thermostaat open gezet en wachten nu weer even af.

Heeft iemand nog suggesties misschien? Of toch uiteindelijk de kop er maar af? De auto heeft 130.000 km gelopen.