Geplaatst: 04-08-2004 21:02
[16407] Ik heb zins kort een vreemd geluid in mijn versnellingsbak, als ik rij en dan het gas los laat dat komt er een ratelend geluid uit de bak. Dacht zelf aan een lager, druklager is vervangen.
Kan het ook de drukgroep zijn torsie veren, enz.
Mischien herkent iemand het en wil je mij daar over informeren.
Alvast bedankt,
vriendelijke groet peter.