Geplaatst: 12-12-2005 19:32
Wie heeft er nog ideeen?
na uitlezen bleek de lambda verwarming kapot en de electrische klep in de inlaat, na dit gerepareerd te hebben nogmaals uitgelezen en alle storingen waren verdwenen.
maar na dit alles nog steeds een te hooge co2 waarde, bij gewone meting stationair 1,2 en na een stuk te hebben gereden was hij ineens 2,6 alles nagekeken zuurstof staat op 0,9 dus ook geen lek in de uitlaat??????
houd dus een beetje op nu, waar moet ik nu nog zoeken zonder al te hoog in de kosten te zitten??
thx gr henk