Geplaatst: 13-12-2005 13:54
[44500] Klant heeft deze wagen gekocht met probleem dat de 5de versnelling niet ingeschakeld kan worden.Alle andere versnellingen werken goed.Is dit op te lossen met afstelling versnellingsbakbediening of moet de bak meestal open voor revisie?