Geplaatst: 18-09-2006 16:18
[64183] Ik heb een 406 1.9 SRDT (66kW) van '98. Afgelopen weekend is de KM-teller weer een ton verder gesprongen, ik zit nu op 300.000 en een beetje. Echter de eerste 3 wordt niet correct weergegeven, van dit cijfer brand alleen het digit rechtsonder.
Een zelfde probleem ben ik tegengekomen op:
http://www.xantiaclub.net/forum/viewtopic.php?p=101162&sid=f806b6572bf5b139f1acb06dd0dcacac
helaas zonder een oplossing.
Ik wil weer een zichtbare 3 op mijn KM-teller. Wie kan me de oplossing geven voor dit probleem?
BVD,
Christ