Olieverlies

7 reacties

Merk
Opel
Model
Signum
Type
Onderwerp
Motorcode
Z19DT
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-09-2006 22:08

[64577] Wij hebben een signum 19DT met olieverlies tussen de motor en versnellingsbak ; vermoedlijk de bourage van de krukas ; heeft iemand dit ook al moeten doen bij zo'n 19DT ? Ik vermoed een groot werk .

Graag een reactie