Geplaatst: 24-09-2006 22:08
[64577] Wij hebben een signum 19DT met olieverlies tussen de motor en versnellingsbak ; vermoedlijk de bourage van de krukas ; heeft iemand dit ook al moeten doen bij zo'n 19DT ? Ik vermoed een groot werk .
Graag een reactie