stroom valt weg bij de voordeur

5 reacties

Merk
Seat
Model
Cordoba
Type
Onderwerp
Motorcode
n.v.t
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-11-2006 19:14

[69040] Hallo mensen, ik heb weer wat met een seat :-)

De spanning op het bedienings paneel op de linkervoordeur valt nog wel eens weg, bedienings panneel van de ramen , spiegel, deursloten, behalve op het knopje waarmee je de achterramen vergrendelt die blijft gewoon aan.

er brandt dus ook geen licht, nou zal je denken draadbreuk omdat het soms wel soms niet voorkomt, alles al nagekeken en gemeten alemaal goed , je geeft dan een tik op het paneel en dan brandt ie weer en werkt allles weer. ik dacht zelf aan een breuk of onderbreking in het paneel , maar misschien zijn er mensen die dit eerder hebben meegemaakt.

Het is dus een reference uitvoering.

alvast bedankt voor de reacties

grt Sjaak