Soms wel, soms geen vonk

3 reacties

Merk
Opel
Model
Kadett
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 monopoint injectie
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-12-2006 17:22

[69258] Hallo,

ik ben nu al enige dagen aan het stoeien met mijn cross kadett.

Het probleem is als volgt:

Als ik de auto op het contact draai begint het relais van de benzinepomp

een keer te tikken, samen met iets in het injectiehuis.

Ook krijg ik eenmaal een vonk.

Hierna als je de auto probeert te starten heb je geen vonk meer.

Heb ik vandaag een andere module + bobine opgehaald en aangesloten,

maar weer geen vonk, (op degene na die je krijgt als je hem op contact zet).

Ook al een andere computer geprobeerd, maar dit is de redding ook niet.

Ik heb de auto goed lopend het hok ingereden, hierna zijn we met de bedrading aan het knippen

geweest en heeft hij het niet weer gedaan.

Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.

Groeten,

Jan.