Geplaatst: 17-04-2007 17:36
[78661] Heeft iemand ervaring met het omleiden van de startblokkering van een Panda 900 ? deze klant heeft de auto op een afgesloten bedrijfsterrein rijden, het systeem werkt nu niet meer (gele sleutellampje blijft branden) en auto start niet meer. de kosten om de auto over te brengen naar een dealer zijn waarschijnlijk hoger als de waarde van de auto.
Wie weet raad