Geplaatst: 14-08-2004 15:49
[16771] Heb in werkplaats een toyota LC BJ73.
de laatste tijd is het stationair abnormaal hoog, eerst wat bijregelen dachten we ,
nieuw mengstuk geplaatst geen resultaat,
aanzuigleidingen onderdruk vervangen, geen resultaat.
het valt wel op als de motor op bedrijfstep. is dat het toerental hoger is 1600 tpm,
koud 1200. tpm.
graag wat respons.
Groeten Raf