Geplaatst: 19-08-2004 17:01
[17000] Het probleem bij deze auto is het spontaan afslaan van de motor als je de koppeling intrapt en terug schakelt of afremt. Belangrijk om te noemen is dat dan gek genoeg ook het digitale klokje op nul springt en de radio uitvalt. Wij zelf denken aan een slechte massa van de computer, die tevens ook de massa van de radio en het klokje is maar hebben daar dan dus een bedradingschema van nodig. Ook gaat onze gedachte uit naar de dynamo. Kan iemand ons aan een bedradingschema helpen of is dit probleem herkenbaar?