Geplaatst: 17-04-2007 23:07
Hallo,
Deze auto geeft soms een zeer sterke benzinegeur in de auto. Vooral als je afremt voor bv. een stoplicht en de auto net stil staat. Als je weer gaat rijden is de reuk weer snel weg. Als je snel uitstapt ruik je buiten de auto niets. Er is ook geen enkele lekkage in de motorruimte of onder de auto te ontdekken. Iemand enig idee?
Gr.
Wim.