Geplaatst: 30-08-2004 17:48
[17348] wie heeft dit al eens eerder meegemaakt, van desbetreffende auto
lpg-verdamper vervangen, auto loopt perfect, start koud goed,
alleen als de motor warm is krijg je hem niet aan de praat,alleen op de tussenstand, co stationair en in toeren is goed, wie heeft er een idee ?