Geplaatst: 30-08-2004 22:58
Hij start dus niet meer , geen vonk en benz pomp loopt ook niet tijdens starten , heb wel spanning op bobine , injectoren ed , heb ook signaal spanning van krukas sensor op de stekker van de computer [1,9 volt wisselsp. ] zou goed moeten zijn volgens auto tools , denk zelf ontstekings verst of hall gever , ga er morgen weer aan verder , iemand anders nog goede ideen ?
zijn peugeot garage dus weinig ervaring met hyundai , als iemand nog bruikbare tips heeft , alvast bedankt .