Geplaatst: 26-02-2004 19:10
Er zit al een ander gasklephuis op.
Hij is opnieuw ingeleerd.
Dit heeft niks geholpen.
Bij het uitlezen, geen foutcodes.
Hij doet het alleen bij warme motor,
nadat hij is afgeslagen wil hij bij het starten weer moeilijk
aanslaan.
We heben de carter ontluchting ook nog schoon gemaakt.
Ook dit hielp niks.