4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-10-2007 11:58
[90959]Hallo, weet iemand hoe je een afstandbediening in kan leren van een ibiza van 2004-2005 ?
Of deze met 2 sleutels moet ja of nee
heb de normale procedure al gevolgd maar geen reactie van het slot
grt S