Geplaatst: 20-10-2007 10:24
[91012]Hallo,
Ik moet een brandstofpomp van een Focus vervangen.
Vraag is , kan de distributieketting blijven zitten en hoe krijg ik voldoende
ruimte achter de pomp om deze te verwijderen, er blijft een aluminium steun zitten.
Deze lijkt mij moeilijk te verwijderen.
Wie kan mij helpen of weet een verwijzing op internet met een handleiding.
Gerard.