Geplaatst: 18-12-2005 16:50
[44854] Heel enkel slaat de motor van deze t4 niet aan (koud&warm). Klant word er een beetje zenuwachtig van, maar elke keer als we eea willen controleren doet ie het alweer goed. (accu&starter&gloeiers zijn ok). Zit er een startblokkeer systeem op dit type? Of is er een ander euvel wat vaker voorkomt? alvast bedankt