Geplaatst: 13-09-2004 22:15
[17871] Als ik de rem intrap, stilstaan of tijdens het rijden, hoor ik een sissend/fluitend geluid onder bij het rempedaal.
Je zou denken aan een lekkende rembekrachtiging, maar deze pot heb ik nu al 3 keer vervangen, en het lijkt me sterk dat deze alle 3 kapot zijn. Iemand een oplossing?
Dennis