Geplaatst: 25-10-2007 11:32
Cliënt had een brandend MIL-lampje.
Ik heb hem toen uitgelezen.
Toen zat er 2 keer code P0401 in: EGR-systeem: onvoldoende doorstroom: P0401 en nog een keer dezelfde code en dan stond er bij P0401 PD.
Met koude motor vindt cliënt de auto wat haperend rijden... Met warme motor vindt cliënt dat de auto soepeler loopt.
- Vieze lucht 's-ochtends. Vindt het ruiken naar de botlek? Soort van petroleumlucht zegt cliënt.
Ik krijg deze auto volgende week. De Ford-dealer heeft geen servicebrieven of iets, dus ik dacht even kijken wie al eerder een dergelijk iets heeft opgelost. Tips e.d. welkom!